Teknoloji ve Bilim Haberleri
  Favorilerine Ekle
 
 
 
 
 
 
 
 
 
İnternet Yazılım&Oyun Donanım&Elektronik Cep Telefonu Görüntü Teknolojileri Uzay Otomobil Sağlık Teknoloji&Bilim Kurumsal Download
 
  Arama
  Forumda neler oluyor?
1. Ynt: Sizin en sevdiğiniz Koku Nedir ?
2. Ynt: Pes 2008 Torrent İndir
3. Ynt: Sizin en sevdiğiniz Koku Nedir ?
4. Dassault Systèmes SolidWorks Eğitim Sürümü 2012-2013 Yazılımını Sunuyor
5. Grafik Arşiv Deposu ( Bol Caps+Alternatif Link )

Programlar

İşçi Bayramı

1 Mayıs İşçi Bayramı Doodle'ı

Skype

Sesli ve Görüntülü Konuşma Programı

AVG Anti-Virus

AVG Antivirüs Programı

iTunes

Müzik, Video, Uygulama ve Oyun İndirme, Düzenleme, Oynatma Aracı

ComboFix

Virüs Malware Trojan Temizleyici

  Yorumlar
<< Tüm Yorumlar
  Üye Girişi
E-Mail
Şifre
Bireysel Üye Ol
Kurumsal Üye Ol
Şifremi Unuttum
  En Çok Okunanlar
  Bilgi Bankası
1. Film İndirin!
2. Facebook Zaman Tünelinden Çıkma! (Firefox & Chrome %100 çalışıyor)
3. Sosyal medya nasıl kullanılır? Sosyal medya uzmanı nedir?
4. İnsan beyni!
5. İnternetten bedava telefon görüşmesi
Tümü
  VeTeknoloji'yi Takip Et

Sosyal Medya Uzmani
  HABERLER
 

Güneş ışığının, D vitamini sağlayarak beden üzerinde yol açtığı sayısız faydanın yanı sıra akıl sağlığı üzerinde de büyük etkisinin olduğu ortaya çıktı.

Yapılan araştırmalar, D vitamini eksikliği içindeki çocukların depresyona daha açık olduklarını gösterdi.

"Güneş ışığı vitamini" de denilen D vitamini yüksek seviyedeki çocuklarda akıl sağlığı problemlerinde yüzde 10 azalma görüldü.

İngiltere'de Bristol Üniversitesi'ndeki bilim adamları tarafından yaşları dokuzla 13 arasında değişen 2 bin 700 çocuk üzerinde yapılan araştırmada, D vitamini yeterli olan çocuklarda hem depresyon daha az görüldü hem de bunların gençlik yıllarında da depresyona daha az maruz kaldıkları belirlendi.

D vitamini temel olarak güneş ışığından elde edilirken yağlı balıklarda da bulunuyor.

D vitamininin iki türü D2 ve D3'ten en kuvvetli antidepresanın D3 vitamini olduğu tespit edildi.

 

teknoloji

+27 Ocak 2012 Cuma, 18:36


okunma:1427
|
yazdır
|


  Yapılan Yorumlar (0 Yorum)
 
 
Henüz hiç yorum girilmemiş.
  Bu Habere Yorum Ekleyin
  VeTeknoloji Ziyaretçisi
Adınız: ( İsteğe bağlı )
E-Mail ( İsteğe bağlı )
Yorum :
Güvenlik
Kodu * : 
 
  Bu Haberi Arkadaşına Gönder
 
Adınız * : 
Arkadaşınızın  
Mail Adresi * : 
 
  Diğer Haberler
Kategori : Sağlık ( 3492 kayıt )
Kahve içmek ölüm riskini azaltıyor! 18 Mayıs 2012 Cuma, 09:46

Düşünce gücüyle kollarını oynattılar! 17 Mayıs 2012 Perşembe, 19:11

Işıkla çalışan biyonik göz! 16 Mayıs 2012 Çarşamba, 15:07

İnsan zekası otizmle bağlantılı! 14 Mayıs 2012 Pazartesi, 16:19

Sarhoşluk tarihe karışıyor! 14 Mayıs 2012 Pazartesi, 16:05

İşitmede kök hücre umudu! 14 Mayıs 2012 Pazartesi, 09:54

Parkinson'da tedavi umudu! 13 Mayıs 2012 Pazar, 18:18

Hamile kalmak için 2 fincan çay için! 13 Mayıs 2012 Pazar, 15:41

AIDS ile savaşta yeni dönem! 13 Mayıs 2012 Pazar, 15:00

Yoğurt yiyen fare daha ince ve seksi! 10 Mayıs 2012 Perşembe, 13:42

Yaşlanmayı geciktiren maddeyi buldu! 10 Mayıs 2012 Perşembe, 13:19

Spermler virajda duvara tosluyormuş! 09 Mayıs 2012 Çarşamba, 18:25

Felçli omurgayı tedavi ettiler! 08 Mayıs 2012 Salı, 13:29

Harry Potter usulü kan grubu testi! 08 Mayıs 2012 Salı, 11:45

Alzheimer ve Parkinson'a umut ışığı! 07 Mayıs 2012 Pazartesi, 16:36

HABERLERİN TÜMÜ İÇİN TIKLAYIN...
 
Copyright © 2004-2038 veteknoloji.com Hakkımızda Kullanım Koşulları Creative Commons License Add to Google